Tilfredse kunder er vores mærkesag

Med fokus på kvalitet og mennesker sørger vores smilende og serviceminded medarbejdere for, at enhver arbejdsopgave resultere i en tilfreds kunde!

Godt og sikkert arbejde
“Vi på Esbjerg International School har valgt MidtRen Service til at pudse vinduer både indvendigt og udvendigt, da det var det firma der var mest fleksibelt før opstart. De udfører et godt og sikkert arbejde af god kvalitet. Vi er en stor skole med mange forskellige vinduer på facader og indvendigt, hvilket blev klaret uden problemer. Hurtigt og effektivt.”
Anders Højrup, Esbjerg International School
Stor tilfredshed
“Når man først har et rengøringsselskab man er tilfreds med, så skifter man jo ikke. Opstarten var fin, Hans er god til at følge op og var her tit for at lave tjek og kontrol. Nu er der hverdag og vi føler stadig at Hans er tæt på. Der ligger en bog, hvor der skrives i, stort som småt. Bogen gør det nemt, det hele klares indbyrdes. Der er hurtig opfølgning, hvis der er sygdom. Der er god dialog ang. grundig rengøring, vi fik en god aftale med at få ryddet skriveborde om fredagen, så de blev taget helt grundigt. Der er et højt service og kvalitetsniveau, der er altid rent, pænt og der er en god dialog.”
Lui Mølleskov, MES
Arbejdet er i orden
“Det er en rigtig fornøjelse at have med MidtRen Service at gøre. De er meget opmærksomme, Hans er meget obs. på at når MidtRen Service starter op, skal det være en god oplevelse. Hans dukkede selv op og var proaktiv i at opsøge os. Hvis vi er uenige i en opgave eller havde et forslag til en ændring, så er de åbne for dialog. Hvis der er mening med vores galskab, så bliver det rettet til. De er friske på nye udfordringer og nye opgaver, som der pludselig dukker op. Det er MidtRen Service der er behjælpelig med at få hverdagen til at hænge sammen. Vi oplever en god opfølgning, positiv kommunikation og arbejdet er i orden.”
Kenneth Hansen, Dansk Wilton
Hurtige, fleksible og grundige
“Vores samarbejde kan egentlig siges ret kort: MidtRen Service er hurtige, fleksible og grundige i polering af deres vinduer. Vores aftaler overholdes altid og de er meget fleksible ved akutte behov. De kan klart anbefales og har vores bedste anbefalinger med herfra.”
Søren Rasmussen, Wine N´fun
Utrolig hurtig kommunikation
“Vores opstart var meget positiv. Jeg havde nogle punkter som jeg ikke var helt tilfreds med fra det tidligere selskab vi benyttede, og det lagde jeg vægt på skulle være i orden. Dette forstod MidtRen Service, og de har fået rettet op på dette område. Vores kommunikation er utrolig nem og hurtig. Både via mail og pr. telefon, hvor der altid kommer hurtigt svar. Samarbejdet fungerer rigtigt fint.”
Hanne Block, Welcon
Stor fleksibilitet
“Vi har oplevet en rigtig fin opstart samt videre forløb. Opstarten har været nem og der har hele vejen igennem været en god kontakt og det er dygtige folk, der har været lydhøre. Der er løbende kontakt, skulle der være noget vi ønsker at få rykket eller ændret, er kommunikationen nem via mail til Hans. Vi oplever en stor fleksibilitet samt en god service, når der er ønsker om ekstra opgaver. Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med MidtRen Service.”
Mette Ingerslev, Danespo
bubble